به گزارش روابط عمومی سازمان امور دانشجویان، دکتر مصطفی صالحی مدیر کل دفتر توسعه فناوری اطلاعات، امنیت و هوشمندسازی سازمان امور دانشجویان با اعلام این خبر افزود، امتیاز سازمان با توجه به نشانگرهای کیفی چهارگانه ارائه محتوای پرتال، تكنولوژی، ارائه خدمات الكترونیكی و سرمایه نیروی انسانی و زیرساخت و نیز امتیاز نهایی ارزیابی، خوب و در مقایسه با میانگین کل مشمولین در سطح بالاتری قرار دارد. در این میان، امتیاز شاخص تکنولوژی سازمان امور دانشجویان از همه سازمانهای تابعه اجرایی وزارت متبوع نیز بیشتر بوده است.
دکتر صالحی افزود: سازمان امور دانشجویان موفق شد در این ارزیابی جایگاه 6 در بین 171 موسسه آموزش عالی در نخستین دوره پایش کیفیت خدمات الکترونیکی، سامانهها و درگاههای دانشگاهها، پژوهشگاهها، پاركهای علم و فناوری و سازمانهای تابعه وزارت علوم، تحقیقات و فناوری را کسب کند.
وی افزود: سازمان امور دانشجویان همچنین در این ارزیابی دوره نخست کیفیت خدمات الکترونیکی وزارت عتف در بین ۹ سازمان تابعه اجرایی، رتبه ۳ را کسب کرد.
مدیر کل دفتر توسعه فناوری اطلاعات، امنیت و هوشمندسازی سازمان امور دانشجویان گفت:درجه کیفی ارائه خدمات الکترونیکی از سوی سازمان امور دانشجویان در ارزیابی اخیر نیز در سطح عالی دستهبندی شده است.
همچنین در هر دو شاخص ارائه محتوای درگاه (پرتال) با کسب امتیاز 73 % و فناوری (تکنولوژی) با کسب امتیاز 74 %، وضعیت سازمان خوب ارزیابی شده است.
شایان ذکر است، که سازمان امور دانشجویان با 46 خدمت شناسه دار، بیش از نیمی از خدمات کل سازمان¬های تابعه اجرایی ذیل وزارت عتف را ارائه می¬دهد.